Zijn er winkels buiten new york waar de prijs lager is dan in new york? Bij de abercrombie and fitch

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, dan kun je het beste naar een zogenaamde 'outlet mall' gaan. Deze liggen Vaak zo'n 30km buiten de stad, langs de snelweg.

Zo'n outlet ziet er uit als een gewoon winkelcentrum met gewone winkels (geen dumpwinkels of iets dergelijks). Het enige verschil is dat de merkkleding er super goedkoop is. (Denk aan: A&F, Hollister, Polo Ralph Lauren, enz.)

Deze outlet malls zijn te vinden door even te googlen op 'outlet mall New York'
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is de kleding dan 2de hands? En is het ook echt? Of namaak? En er zijn verschillende welke is dan de goede waar je de merkkleding kan vinden?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is echt en eerstehands. De winkels zien er gewoon uit als elke andere winkel van dat merk. het enige is dat de prijzen erg laag zijn. Op de sites van de outlets kun je zien welke winkels er zitten, vaak hebben ze allemaal merkkleding, maar elke weer andere winkels. Je kunt ook als je in New York bent het vragen bij een toeristeninformatiepunt of je hotel (mits je daar verblijft). Zij kunnen je adressen geven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De rede dat de prijzen zo laag zijn is dat merkkleding in New York belachelijk duur is, vanwege het toeristen. Gewone Amerikanen kopen hun kleding ook bij deze malls, dit zijn zegmaar de gewone winkelcentra daar en merkkleding is in Amerika simpelweg goedkoop (maar dus niet in de grote steden)