kan iemand van 1.75 een shirt van maat m aan als hij niet dik is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Naar mijn idee zijn er geen (wettelijke) regels over hoe groot de maat M precies is of zou moeten zijn. Deze vraag is dus niet zo maar te beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt. Het is het beste om te kijken naar de producent. Gaat het om een Noord-Europees merk, dan kan M waarschijnlijk wel toe. Maar gaan we naar Zuid-Europese of Aziatische merken, dan is L of XL waarschijnlijk beter.

Antwoorden (1)

Eigen ervaring:
Dit kan je niet zeggen.

Ligt aan hoe het shirt valt en gemaakt is.

Ik ben 1,84 en heb in het weekend een wit shirt maatje S gehaald. (m kwam tot onder mijn rits)
op andere momenten heb ik een L of M.