Kleding: Gemaakt in Mauritius, echt of nep?

Waar worden Armani shirts gemaakt? Bij mij staat in het label Made in Mauritius, het is een EA7 shirt. Nep of echt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Het schijnt dat Armani zijn shirts in China laat maken.

Antwoorden (1)

Als je het aan kunt trekken, en het zichtbaar is (dus niet zoals de nieuwe kleren van de keizer), dan is het echt. Het shirt is gewoon gemaakt van katoen.
Kennelijk laat je je bedotten door een prijskaartje en een stempeltje.
Meneer Armani heeft er niets aan bijgedragen.