Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik een tie dye shirt?

Ik ben op zoek naar een tie dye shirt (zie foto), maar ik kan geen winkels vinden (waarbij ik gewn 50 dollar verzendkosten hoef te betalen) die ze verkopen. Dus mijn vraag; waar vind ik zo'n shirt? Of het een dames of heren shirt is maakt niet uit; ik ben vrouw maar draag wel vaker heren tshirts.

Ik ben overigens op de hoogte dat je ze ook zelf kan maken, maar ik ben zo'n beetje de onhandigste persoon op aarde dus dat gaat hem niet worden.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je ziet ze nog wel eens hangen op markten en braderiën. Heb je al op marktplaats gekeken? Ik heb even gekeken en zag er al een paar.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ook al ben je de meest onhandige persoon je kan dit best zelf maken. Is Zelfs niet zo ingewikkeld. Knopje op een plaats houden met een touwtje er rond. of gewoon knopen maken in de T-shirt. Een emmer vullen met kleurstof en T-shirt erin laten weken.
Ik geloof dat je in kruidvat zo van die setjes kan kopen met de inkt en de uitleg erin.
Veel goedkoper en nog leuk om te doen

EN inderdaad soms zie je ze nog hangen op rommelmarkten en braderie.
Je kan ook eventueel in een speciaal zaak kijken waar ze piercings en gothic kleren en dergelijke verkopen. Zij hebben soms ook wel van die shirts liggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding