wie de leverancier is van dealextreme dan kan ik ze bellen?

Ik heb op 16-05-2014 wat dingetjes bestelt op dealextreme vervolgens zou het 2/3 weken duren nu 3 weken later heb ik niks gekregen. Dus gisteren keek ik naar mijn bestelling en zag ik dat ik ben vergeten mijn huisnummer te geven, nu kan het eigenlijk niet geleverd worden. De vraag is dan weet iemand wie de leverancier is van dealextreme dan kan ik ze bellen en mijn huisnummer door geven. Weet iemand dit? Alvast bedankt. Want op dealextreme krijg ik niet normaal antwoord

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dealextreme is jouw leverancier. De leveranciers van Dealextreme leveren aan hen. Verzendgegevens wijzigen zal je bij Dealextreme moeten doen. Jij bent hun klant, niet van de leveranciers. Daarnaast heeft Dealextreme duizenden leveranciers dus welke zou je zoeken?