Wordt mijn snor Vespa in beslag genomen als hij 60km/u rijdt?’

Hij rijdt 60 omdat er een brom cilinder onder zit ipv snor cilinder.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beetje vragen naar de bekende weg...

Antwoorden (1)

Dat is mogelijk dat dat gebeurt ja. Ook wil het wel eens gebeuren dat je een bekeuring en rijverbod krijgt en je binnen een bepaalde tijd op het bureau moet verschijnen met de snorscooter en moet aantonen dat hij weer is afgevoerd.

Het meeste zou ik mijzelf nog druk maken om het feit dat je niet verzekerd bent als je rond rijd met een snorscooter met een bromcilinder, dat geld trouwens ook voor een opgevoerde bromfiets. Als je en ongeluk maakt zal de verzekering niks uitkeren omdat je vals bent verzekerd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De schade die je aan een ander toebrengt zal de verzekering wel betalen maar die komen ze bij je verhalen als gebleken is dat je de technische eisen van het voertuig niet bent nagekomen. Het is niet alleen de materiële schade van een ander maar ook alle medische zaken, eventueel niet gewerkte dagen etc etc die je dan zelf moet betalen. En natuurlijk alle kosten van jezelf. Daarnaast, je Vespa is niet gebouwd op deze snelheden, dus ook je remmen niet. En waarschijnlijk heb je ook geen helm op, heb je enig idee hoe je lijf er uit ziet als je met 60 km/u tegen het asfalt gaat?