als ik een rom instaleer(cm11) op mijn galaxy s3 update die dan de app store ?

Update die dan apps ? En update die dan de store met nieuwe apps ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen idee, al denk ik van wel. Maar je kunt bij Google Play al je apps vinden die je geïnstalleerd hebt, onder "mijn apps".
Er zijn forums voor Galaxy Root, bijvoorbeeld http://galaxys3root.com/
Dat lijkt me een goede plek voor je vraag. Komt hier een goed antwoord, prima. Maar ik zou daar zeker eens gaan kijken.

Antwoorden (1)

Je kan dan wel alle apps installeren die normaal gesproken alleen mogelijk zijn voor mobiele telefoons met Android Kitkat, mocht je dat bedoelen. Daarnaast update hij de apps net zo als normaal.