Ik heb een zilver bestek met de stempel 100 is dit zilver of vezilverd?

Ik heb een zilver bestek met de stempel 100 op hoeveek zilver is hierin
Is het zilver of verzilver

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (1)

Dit is verzilverd,er is 100 gram zilver in verwerkt.

http://www.leeuwin.nl/bestekmateriaal.html

Toegevoegd na 49 minuten:
Over 12 lepels en vorken wordt in totaal 100 gram zilver verdeeld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedant voor de info
Is dit altijd op 12 lepels vorken ?en
Is er een manier om dit te achterhalen?
Hoeveel is het ongeveer waard (8 lepels -646g-spempel 100 )
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja als ik de uitleg lees dan is dit inderdaad over het algemeen genomen.
Veel is het niet waard hoor,je kan dit soort bestek goedkoop aanschaffen op MP bijvoorbeeld,je bent dan rond de 75 euro kwijt,maar dan heb je wel een hele cassette.