Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag mijn verhuurder zomaar werken uitvoeren?

Mijn verhuurder stuurt een mailtje en deelt mee dat hij in huis komt werken 1 en 2 mei, wij weten niet wat hij precies komt doen en vraagt niet eens of dit ons uit komt, en reageert niet op onze vraag wat hij precies bedoelt mag hij dit zomaar doen? En zo niet wat kan ik nog doen voor die datum?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
498
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een extra slot op de deur waar alleen jij de sleutel van hebt?
Ivana
10 jaar geleden
Soms zijn deze bezoeken onvermijdelijk. Het zou wel van enig respect getuigen als dit bij verhuur is overlegd.Hij heeft het weliswaar gemeld, maar jij hoort ook te weten waarvoor en of je nog zaken moet regelen. Je mag ook weten wie jouw huis betreedt en of de verhuurder voor die persoon in kan staan. Ik zou melden dat je al deze gegevens eerst beantwoord wil zien. Tenzij je met een lekkage zit, dat niet kan wachten en het in je eigen belang is, dat het wordt opgelost.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vrouwe70, volgens mij mag je dat niet doen bij een huurhuis.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja dat mag,maar dan moet het wel in overleg met jou gebeuren want hij mag niet zonder jouw toestemming je huis betreden als je hiermee niet akkoord gaat.

Je moet de verhuurder wel de gelegenheid geven om werkzaamheden te verrichten,maar wel wanneer het jou het beste uitkomt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding