zit er een bepaalde waarde aan oude blikken?

blikken zoals DE, zoute bollen, zandtaartjes, driessen chocola, koloniale waren.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Niet per definitie dat ze allemaal "goud" waard zijn, maar er zijn zeker mensen die oude blikken verzamelen.
Dat geldt dan natuurlijk voor blikken die niet meer gemaakt worden vandaag de dag.

Als je ze zoekt kun je geluk hebben in een kringloopwinkel.
Er zijn genoeg mensen, die ineens hun rijtje van 10 blikken op de kast niet meer willen en het hele zwikkie weg doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alleen als ze heel uniek zijn. Ik zag een tijdje gelden in een programma dat een geroest blikje met een baseballer erop in Amerika een paar duizend dollar opbracht.
Helaas stonden de oude blikjes die ik toevallig nog heb op marktplaats voor 3 euro. Dus ik geef je weinig kans voor die blikken op de foto