hoe haal je snowboardwax eraf?

Ik wil een oud snowboard beschilderen maar de wax zit er nog op dus dat blijft niet zitten, weet iemand hoe ik thuis zelf (grotendeels)de wax eraf kan halen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Het verwijderen van wax van een snowboard kan op meerdere manieren: In alle ski/board centers is wel wax remover te krijgen. Wat ook goed werkt is aceton (stinkt wel). Een oud t-shirt doet wonderen als doekje.

Zie bron.
Mvg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel erg bedankt!