Waar komt de muziek vandaan in winkels?

Ik werk zelf bij de MCD en vraag me af waar de muziek vandaan komt!
Mij werd verteld dat het van een bedrijf komt die voor alle winkel via de satelliet de muziek door zend(een beveiligd kanaal)
En hoe werkt dat met de rechten enz?

Gr. Bri3
Ps. ik heb ook bij de emte gewerkt en daar was precies de zelfde muziek op.
En die worden elke dag herhaald.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mag je zomaar muziek afspelen in uw winkel? Het antwoord hierop is ‘nee'. Wanneer je achtergrondmuziek in de winkel draait voor je klanten, dien je een vergoeding aan Buma/Stemra en SENA te betalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar welke bedrijf zit daar dan achter voor alle die supermarten?