Wat moet ik doen als battlefield 4 bij ps3 er slecht uitziet?

Ik heb bf4 niet zo lang maar als ik spawn dan is alles nog aann het lade van de map

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat ligt niet aan het spel, dat ligt aan je internetverbinding, die is te traag.
Kijk of je poorten open staan, en dat er niemand anders iets groots aan het downloaden is op die verbinding.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee maar dat is niet iedereen zo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zag ik
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ligt aan het spel maar ja ik weet het niet meer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sprry ik bedoel
Moet ik dichterbij wifi want ik heb kabels die geconnect zijjn enzo
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik snap niks van wat je bedoeld, zou je je reactie iets beter kunnen formuleren?
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik weet niet hoe ver je van de wifi af zit, maar dichterbij de modem gaan zitten kan iets hekpen. Naarmate er meer muren tussen zitten word het wifi signaal zwakker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje maar ik bedoelde dat ik een kabel heb die met wifi verbonden is en mijn wifi is in mijn woonkamer en dat spel speel ik in mijn eige kamer maar kijk waarom zijn bij youtubers die op ps3 dat spel spele ook hetzelfde niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je internet is gewoon niet snel genoeg. en "wifi via kabel" is gewoon kabel internet toch? het licht meestal niet aan je spel maar aan je internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ik ben naast de machine gaan zitten waar wifi uitkomt en er was ook geen muur tusse in en er werd niks gedownload op die wifi
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar moet ik helemaal naast wifi dat naast mij de wifi machiine en dat ik de tv en spel console precies echt naast me heb waar ik zit
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En plus als ik start dan komt er ook geen geluid van de voertuigen waar ik in deploy
Ritsuka
10 jaar geleden
de 'machine waar wifi uitkomt' heet je router.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja maar leg me gewoon uit wat ik eerder zei
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik snap niet wat je probeert te zeggen