Wat betekent chechclear ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
In welk zinsverband las jij dat woord, waar heeft het mee te maken en welke taal zou het zijn?
Amadea
10 jaar geleden
Door te googelen ben ik er inmiddels achter dat het gaat om gruweldaden van Russen tegen Tsjetsjenen. Extremisten die vonden dat het Tsjetsjeense volk opgeschoond moest worden.

Het beste antwoord

Het is een woord dat is bedacht voor een video die op sommige sites te vinden is, waarbij een Russische soldaat zijn hoofd eraf wordt gesneden door een rebel uit Tsjetsjenië (Chech).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Is het niet andersom?