Kan er iets mis als ik iets vanuit Amazon bestel en dat naar Nedrland komt?

Dus als ik iets bij amazon bestel in dollars kan er iets mis gaan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ooit heb ik via amazon.com (vanuit USA dus) goederen besteld die meer dan 90dollar kost. Het heeft me daarna in totaal nog eens 80euro aan douane kosten gekost.
Opzich betalen in dollar komt het altijd goed uit, aangezien euro zeer sterk staat momenteel. Alleen zien of uw creditkaart waarmee u gaat betalen ook u toelaat om in USA te gebruiken.