mijn telefoon is stuk gegaan doordat iemand hem liet vallen, hoe kan worden bepaald hoeveel de schade is?

Want ze gaat via de verzekering de vergoeding betalen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze moet eerst de schade aan de verzekering melden, de verzekering verteld je vervolgens wat je moet doen, meestal zal je hem kunnen laten repareren en de rekening opsturen naar de verzekering. Gooi de telefoon niet weg, als deze niet meer te repareren is, ze kunnen er nog om vragen.

Het beste antwoord

Je brengt de telefoon naar een reparatiebedrijf of schaft een nieuwe aan. De kosten die daarmee gemoeid zijn moet zij aan jou vergoeden. Vervolgens kan zij via haar aanspakelijkheidsverzekering dat geld terug krijgen. Jij hoeft dus alleen een kopie van de factuur aan haar te geven. De rest is haar zaak.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan door een expert. Een gangbaar reparatiebedrijd kan een prijsopgave maken. De dagwaarde kun je navragen bij de verzekering. Daar zijn vaste tabellen voor.