Is Zeist een levende plaats?

Ik woon in een saai dorp waar echt niets te beleven is. Ik overweeg om naar zeist te verhuizen. Ik wil weten of er veel te doen is. Ik ben een jongere

Toegevoegd na 1 dag:
Utrecht is toch een half uurtje met de bus?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
In een grotere stad is natuurlijk veel meer te doen. Utrecht is dichtbij. Beter is natuurlijk Amsterdam, Den Bosch
Poet
10 jaar geleden
Amersfoort
Poet
10 jaar geleden
Nijmegen, Rotterdam
Poet
10 jaar geleden
Delft, Leiden, Groningen, Breda, Eindhoven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Poet: kon je die opsomming niet in 1 reactie zetten? ;)
En ik zie toch niet in hoe Amsterdam nou 'beter' zou zijn dan Utrecht hoor..

Antwoorden (3)

Nee, dan kan je beter naar utrecht gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoewel het persoonlijk is wat een levendige plaats is, vind ik zelf Zeist toch redelijk rustig. Er wonen best wat studenten die studeren in Utrecht, dus er zal wat dat betreft wel wat gezelligheid zijn, maar de keren dat ik er kom is het toch altijd rustig.
Wil je echt in een levendige plaats wonen: ga naar Utrecht, deze stad ligt er niet ver vandaan en is toch een stuk levendiger. Mocht dat, aangezien je uit een "saai dorp" komt een stap te ver zijn, zorg dan dat je een beetje aan de westelijke kant van Zeist gaat wonen, dan kan je op de fiets af en toe naar Utrecht en heb je het over het algemeen net wat rustiger, maar toch vlak bij een bruisende stad.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb gereageerd op een woning aan de Laan van Vollenhove, volgens mij niet echt centraal toch?
Ik woon zelf in Zeist, en ben ook een jongere, en het is niet zo heel levendig hier.. Ligt er een beetje aan wat je levendig noemt.
Qua uitgaan is er alleen de dorpsstraat, veel geluiden in het weekend van de restaurants, club new, Ladada etc. Als je dus in het centrum woont is het redelijk gezellig ;) Heb ook buiten het centrum gewoond, maar dat is echt niet aan te bevelen...
Hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt .