Ik ben ouder dan 18 maar mij vriendin 17 we willen graag samen wonen kan dat ?

meestal zij is altijd met mij iedereen weet haar moeder ouders allemaal maar ik wil graag officiële komen met mij wonen kan dat ? Ik ben ouder dan 18 maar mij vriendin 17 we willen graag samen wonen kan dat ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja,dat kan, als jouw vriendin dit maar vrijwillig doet. Hou er wel rekening mee dat de meeste kosten door jou zullen moeten worden betaald, omdat jouw vriendin met haar 17 jaar niet veel inkomen zal hebben. Als zij 16 geweest was, dan had zij toestemming van haar ouders nodig, maar dat is nu dus niet aan de orde, jullie kunnen ongehinderd samen gaan wonen (als de financiën voldoende zijn hiervoor).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben altijd allen geblijven dats pijn ik ken haar best wel lang en deze hele vakantie zij was gewoon bij mij ik heb goeie contact met haar moeder nu is mij vraag kun we samen blijven officiële ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja hoor, geen enkel probleem.