Helaas hebben wij geen advies om deze kras weg te krijgen. De enige optie is het vervangen van het panel door één van onze monteurs.

Sander

0 0
Door S.A. | 13-aug-2012 , 20:05:27
Probeer eerst eens te poetsen met een microvezeldoek + reinigingsmiddel voor LCD-schermen. Verkrijgbaar in de computerwinkels. Soms lijkt een opgedroogd lijntje vloeistof op een kras.

Mocht het alsnog een kras blijken, dan kun je eerst nog eens een polijstmiddel voor telefoondisplays proberen. Dit is erg geschikt voor ondiepe krasjes.

Mocht dat ook niet lukken dan kun je altijd nog kiezen voor de "enige optie" van het vervangen van het paneel.

0 0
Door S.A. | 13-aug-2012 , 20:24:14
p.s. Gebruik het polijstmiddel ALLEEN wanneer je zeker bent dat je het toestel toch wilt laten repareren (scherm vervangen). Aangezien een LCD-scherm vaak een matte anti-reflectie afwerking heeft, kan het polijsten het probleem ook erger maken dan het is, omdat het kan leiden tot een gladdere / spiegelende plek.