Alleen als de de cola heb gekocht achter de douane bijvoorbeeld bij See Buy Fly, in een gesloten tas die je erbij krijgt. Je mag het niet meenemen vanuit huis, tenzij het een flesje van minder dan 100ml is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een flesje cola van 100 ml mag, je kunt die vast niet kant en klaar kopen, maar wel zelf vullen, er zijn wel lege flesjes om te vullen te koop. Je moet dit flesje dan in een hersluitbaar doorzichtig plastic zakje verpakken, dan mag het mee. Voor die twee slokken, zou ik toch maar een paar euro betalen, voor een drankje in het vliegtuig.