Kan Ik chinezen kleding sites wel vertrouwen?

Met vertrouwen bedoel ik: sturen ze je aankoop wel naar Nederland?

Ik had een maand geleden een broek besteld op een site in Hongkong, nog steeds niet aangekomen.

Nu heb ik een t-shirt gezien op een site in China. Het t-shirt is 12/13 dollar. Officieel koop je dat shirt voor 40 tot 50 dollar

Ik vraag me af als ik er koop of ze het wel verzenden. Het lijkt "te mooi om waard te zijn" voor mij.
( site:
http://www.aliexpress.com/item/2013-street-fashion-short-sleeve-eagle-pattern-printing-t-shirt-BOY-LONDON-cotton-t-shirts-free/866356383.html )

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pieter2011
10 jaar geleden
Daar moet je niks kopen: http://www.resellerratings.com/store/AliExpress
Even de naam van een website intypen op Google met het woord 'review' erachter, en je bent er snel achter of een webshop betrouwbaar is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel veel producten uit China blijken 'te mooi om waar te zijn' maar uit mijn ervaring gaat het altijd goed. Het verzenden kan wel een tijdje duren maar een maand is inderdaad wel erg lang. Probeer eens een mailtje naar de site te sturen en dreig vooral negatieve feedback achter te laten, vaak krijg je dan direct je geld terug!

Het beste antwoord

Voor hele andere kleding, namelijk fietskleding heb ik weleens besteld op deze site.
Het ging om mountainbike shirts die gebruikt werden voor een club.
Kwaliteit was goed en levering vrij snel.

Of dit shirt echt is kan ik niet beoordelen. Prijsverschil is wel realistisch, soms zie je armani van 200 voor 17, kijk dan valt het meer op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!