Hoe kom ik in contact met degene die een huis bezit maar er niet woont?

Ik wist even niet hoe ik de vraag moest stellen maar wij wonen in een koophuis en de buurman naast ons is er al niet meer geweest sinds begin 2010. Er woont op dit moment niemand in en is aardig aan het vervuilen en de post rijkt een meter hoog. Nu heb ik via het kadaster informatie op gevraagd maar de bewoners geven geen gehoor. Hoe kom ik met iemand in contact die ervoor kan zorgen dat het huis niet bevuilt en de post word weg gehaald er hoeft maar een lucifer door de brievenbus en het huis brand af geen fijne gedachten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Overlast en brandgevaar lijkt me voldoende reden om hier een melding van te maken hij de politie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat was ook mijn gedachten ik ben al bij de gemeente en al geweest maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd bedankt voor het meedenken