Kan je een eigen ipod touch hoesje maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je het hoesje echt zelf maken of zelf ontwerpen en dan ergens laten 'drukken'? Voor de laatste heb je een heleboel sites in binnen- en buitenland.

Antwoorden (3)

ja gewoon de maat opschrijven maar bijv. met stof iet wat elastiek en in gaatjes voor camera enzo en kaar is kees
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Natturlijk wel, je moet gwn het goede materiaal hebben om het hoesje van te maken zoals een stoffen doek of iets van leer... Ook moet je natuurlijk de goede maat hebben voor je phoontje.. Anders past het niet ;)
Neem bijvoorbeeld een sok en knip er wat af, iets versiering en klaar... :D

Toegevoegd na 13 minuten:
Handig: gaatje voor camera enzo, een trektouwtje zodat je niet de heletijd helemaal in dat hoesje hoeft te grabbelen om alleen maar ff je mobiel te pakken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
op de bron hieronder kan je allerlij spullen maken met foto's dus ook een telefoon/ipod hoesje