Teveel afslankpillen tegelijk geslikt.. Is dat gevaarlijk??

Ik heb tver in her glaasje gekeken gister en heb perongeluk een halve potje afslankpillen geslikt waar 40 pilletjes inzaten van de huismerk kruidvat.. Vandaag voel ik me erg slecht maar kan ook komen door de drank.. Ik maak me wel zorgen en ben bang dat het gevaarlijk is.. Maar me ouders mogen het niet weten.. Wat moet ik doen nu?... En wat kan er gebeuren? ..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat zijn de ingredienten van die pillen? Ik kan het niet vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb dezelfde vraag vanavond al beantwoord? En hetzelfde antwoord als Crew gegeven. Huisartsenpost bellen & doosje meenemen!
Ritsuka
10 jaar geleden
gooi sowieso die pillen weg want ze werken niet om af te vallen.
maar wat zijn de ingredienten dan? want vaak zitten die pillen helemaal vol met cafeine en andere troep de je hartslag omhoog laten schieten. Dus een half potje kan behoorlijk gevaarlijk zijn!!

Antwoorden (1)

Direct naar de dokterspost, neem de pillen mee, dit is zeer zeker serieus te nemen. Kun je niet zelf naar de dokterspost, je ouders zullen je met plezier brengen, liever een dochter die iets doms heeft gedaan, dan geen dochter meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan er toch niet aan dood gaan neem ik aan?..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Google maar eens op overdosis afslankpillen, dan kom je dat ook tegen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oei ik wil nog niet dood
Ritsuka
10 jaar geleden
naar de huisartsen post toe, je kunt er zeker wel dood aan gaan.
Er is geen controle op afslankpillen, omdat ze niet als medicijn gelden.
dus er kan echt vanalles in zitten, en er zijn al eens mensen aan pillen overleden omdat er harddrugs in zaten. Kijk Requiem for a Dream maar eens.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En vraag gelijk aan de huisarts hoe je op een verantwoorde manier af kan vallen, als dat nodig is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke ... Ik zal het navragen...