Kan het kwaad dat k me iphone met me ipad lader oplaat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zijn toch de zelfde snoertjes??

Antwoorden (4)

nee kun je gewoon doen doe het zelf ook altijd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sommige zeggen van wel, sommige van niet.

Het winkelpersoneel van iFactors heeft mij verzekerd dat het geen kwaad kan. En dus doe ik het zelf ook al 2 jaar zonder problemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
https://discussions.apple.com/thread/2580579?start=0&tstart=0 Kijk maar bij de reactie van fire115, deze legt het mooi uit (wel in Engels)
Het is de zelfde op lader. Ik zelf gebruik ook alles door elkaar heen.
Nooit problemen gehad. :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is natuurlijk niet helemaal dezelfde lader, de iPod/ iPhone is 5 Watt en die van de iPad is 10 Watt... Dit maakt geen problemen, met een 10 Watt laad je iPod/iPhone zelfs sneller op
nee, er blijft dezelfde hoeveelheid stroom doorheen komen en het is dezelfde 'vorm'.

maar ik hoop niet dat het een nieuwe oplader is, want dan mag je een nieuwe ipad gaan kopen... (-: