Als je zonder Wi-Fi een spelletje gaat spelen op je iPhone, en dan logt hij in op Game Center, gaat dit van je MB af?

Ik vroeg me af als je buiten zonder Wi-Fi zit en je speelt een spelletje dan staat er boven ( WELKOM TERUG *naam* ). Gaat dit dan van je MB af? Zo ja: kan je dit ook uit zetten dat hij even niet inlogt met Game Center

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik dacht van niet, ik heb een ipod touch en als ik met die zonder WI-FI zit (ook geen 3G etc. Dus helemaal niks) dan logt ie ook in bij gamecenter.

Het beste antwoord

Zonder wifi gaat het van je bundel af als je die hebt, en anders kost het geld! Echter maar heel weinig!