Invoerrechten 'mini in the box'?

Ik wil wat gaan bestellen op de Chinese site: www.miniinthebox.com maar ik wil even zeker weten dat ik niet ineens rond de 20 euro invoerrechten moet gaan betalen. Dus: moet je (vanaf een bepaald bedrag) invoerrechten betalen bij de site www.miniinthebox.com ? Zo ja, hoeveel is dat dan en evt. vanaf welk bedrag?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Vanaf 22 euro betaal je 21% BTW + inklaringskosten. Vanaf 150 euro betaal je BTW, inklaringskosten en invoerrechten afhankelijk van de producten die je invoert.
Onder de 22 euro mag je BTW vrij invoeren als consument.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uit eigen ervaring zijn de enige extra kosten die je maakt via het bestellen met deze site, aanwezig als het packet gecontroleerd word door de duane. Een keer heb ik 20 euro extra moeten betalen voor de controle, en de andere keren alleen de verzendkosten die op de site staan vermeld.