Wat is er aan de hand met DVDVideoSoft PSP Converter??

Ik wilde een bestand toevoegen en converteren naar het goede formaat voor mn PSP, en toen kreeg ik dit:

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat heb ik ook wel eens gehad. Dan moet je de nieuwe versie van het programma downloaden (op http://www.dvdvideosoft.com/). Er komen namelijk steeds weer nieuwe versies uit. Als je de nieuwe versie download, overschrijdt dat de oudere versie (dus deze hoef je niet te verwijderen).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar dat is de nieuwe versie..
Die gaf het probleem..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar maakt nie meer uit.
Ik heb nu maar een oudere versie geïnstalleerd en de doet het wel goed!