Woningruil ik van delft naar den haag(wateringseveld)

Grote eensgezinswoning in buitenhof(delft), alles op loopafstand, school 2 min lopen, open keuken met woonkamer 50m2. voor en achtertuin, parkeren voor de deur, vaste trap naar zolder met dakraam deze is zeer ruim, aparte ruime heb ik de wasmachine staan op zolder, ruime slaapkamers en badkamer hier een wc ook benenden in de gang, wij wonen hier sinds 2008 mei en toen is de badkamer met toilet en toiliet beneden vernieuwd met nieuwe tegeld en nieuwe wc's, alle palfonds wit gespoten. alleen trap naar zolder is nog niet gedaan verven of bekleden kan je doen. Gehele woning + berging met kwaliteits laminaat.
In 2 slaapkamers inbouw kast (kan je eventueel als je in kamer een grote kast wil de deuren verwisselen en heb je 1 grote kledingkast.)
Heeft dus 3 slaapkamer en de grote zolder is een afgesloten ruimte voor bv slaapkamer met raam (heeft ook aprt nog een dakraam)

wij willen graag naar wateringse veld of in den haag en omgeving maar wel ruime woning, net als die van ons, en waar je nog weinig aan moet doen.
Ons huis is netjes en schoon en dat verwachten wij ook van de andere woning. in een leuke en nette buurt en voorzieningen op afstand.

meer vragen of fotos mail me; lysa1@live.nl
groetjes

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100