Ja hoor waarom zou dat niet kunnen. Echter kan je beter met iets van Paypal de betaling laten verlopen, deze dienst is een stuk goedkoper. Rembours rekent een paar % van het bedrag. Echter als het om een klein bedrag gaat, is vooruitbetalen al heel gewoon. Indien iemand langer dan een paar jaar op Marktplaats actief is zet ie echt die status niet op het spel voor een paar tientjes.

Toegevoegd na 8 minuten:
Jij bent natuurlijk in dit geval de verkoper.....En indien je status nog op een paar maandjes of zo staat, kan dit argwaan wekken. Om vertrouwen te krijgen bij de koper kan je het natuurlijk ook verzenden met betaling achteraf.....Immers heb je dan altijd een adres, mocht je verhaal willen halen.
11 jaar geleden
Ja dat kan, zit wel eztra kosten aan. overleg wel even met de koper wie dat betaal en kijk op de site van postnl hoeveel het precies kost