Welke provider is beter: T-mobile, KPN of Vodafone?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb een hele tijd vodafone gehad en dat beviel mij goed altijd goed bereik nooit problemen gehad.

Voor ieder weer anders, ik heb een tijd vodafone gehad en dat beviel mij prima qua bereik. De abonomentskosten vond ik wat veel ben daarom overgestapt naar TRINGG.

Bronnen:
www.tringg.nl

Dat is heel erg persoonlijk, bijna iedereen heeft volledige dekking maar soms staat de mast van de 1 iets dichterbij als van een andere provider, dus is het ontvangst iets beter. Ik ben wel van mening dat me Vodafone bundel iets minder snel op is dan die van Hi, bij dezelfde bundel en hetzelfde belgedrag dus ik blijf bij Vodafone. T-mobile tja slechte ervaringen met Ben van 10 jaar geleden dus dan begin je er niet zo snel meer aan terwijl het misschien best wel goed is nu.

is niet persoonlijk. kpn heeft het beste netwerk. in den beginnen bestond er een 150Mhz netwerk een 450 Mhz netwerk en later kwam het 950 Mhz netwerk. Het 450Mhz netwerk werkt prima voor buiten, het 950 Mhz netwerk werkt beter binnen (dus ook in gebouwen). KPN was de eerste provider die volledig overstapte naar het 950Mhz netwerk en loopt dus technologisch gezien voor op de rest.

Met kpn had ik in afgelegen gebieden NUL verbinding steeds. Ben al jaaaaaren bij t mobile nu, en heb NUL problemen gehad! Ikke blij.

KPN is veel beter. Mijn voorkeur gaat uit naar Ziggo. Heb daar al, in tegenstelling tot publicaties, al 6 jaar geen probleem mee gehad. Toegevoegd na 2 minuten: Sorry, wat mij betreft het voorgaande als het over internet gaat. Qua mobiele telefoon ga ik voor KPN. Heb daarmee in heel Europa (zelfs in Schotland) nog nooit problemen mee gehad.

Ik heb zelf Vodafone en heb er nooit problemen mee ondanks dat ik dicht bij de grens woon.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100