wat voor ras is mijn kat??

ik weet helemaal niks over mijn kat hij is van straat af gehaald ik heb hem in een asiel gevonden alleen niemand weet iets over hem....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niks bijzonders een normaale huiskat??

Antwoorden (2)

Dat ziet eruit als een (ontzettend mooie!) 'Europese korthaar'. Dat is een mooie term voor vuilnisbakkenras. Ze zijn doorgaans veel sterker dan die doorgefokte types, en hartstikke lief.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is overduidelijk te zien dat het een Europese korthaar is. Ik kan niet goed uitleggen waarom maar mijn kat lijkt enorm op joun kat kwa vorm (want mijn kat is rood): niet te dik, niet te dun, geen lange haren, niet een te korte haren, een beetje gespitste kop. Ja ik weet bijna zeker dat het zo is :)