cao schoonmmak

ik heb gekeken maar kom er niet uit in welke loontabel ik ongeveer hoor
ik werk in het bedrijf 18 maanden en heb inmiddels een vast contract.

mijn werkzaamheden zijn:

smorgens het bedrijf openen met een code ik ben er als eerste van dat bedrijf.

dan heb ik 2 kantoren van +/_ 100 werk plekken 2 kleine keukenblokken en een klein gedeelte waar afwisselend 75 mensen kofie en thee drinken en eten in de korte koffie pauzes.( schoonmaken en stof zuigen papierbakken en prullebakken leegmaken Totaal 2 rolcontainers vol wegbrengen.
daarbij komen nog een vergaderzaal 10 tafels en een studie kamer met 15 werktafels schoonhouden stofzuigen.

2 wc blokken met ieder 3 wc's en 2 wasbakken + wc papier en handoeken bij vullen.

bestellingen doen van schoonmaak producten en wc papier handoeken rollen zeepjes en bijvullen zeepjes enz in de wc,s

ook mot ik contacten onderhouden met het hooft facilitaire dienst en als het nodig is calimitieten oplossen als er iets bijzonders gedaan moet worden.

wie kan mij een iedee geven wat mijn loonschaal moet zijn
alvast bedankt
Gr.Ton

Weet jij het antwoord?

/2500

Volgens mij moet je even in jouw arbeidsovereenkomst kijken onder welke CAO je valt want dit kan (soms) per branche verschillen en dan is deze CAO gemakkelijk op te zoeken op bijgaande link. Ik heb ook nog een CAO schoonmaak tgoegevoegd. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100