Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Vetaald artikel. Bron yahooo

Justin Bieber heeft niet een Grammy gewonnen.Vorig jaar in 2011 werd hij genomineerd voor Best New Artist en Best Pop Vocal Album en dit jaar 2012 werd hij een keer genomineerd voor Best Song Written Voor Visuele Media, maar de Beste Nieuwe Artiest van 2011 ging naar Esperanza Spalding, Beste Pop Vocal Album ging naar Lady Gaga en Best Song Written Voor Visual Media om uit Tangled de film "I het licht te zien" ging. Hij werd backstage interviewde enkele seconden nadat hij verloren van Esperanza Spalding en hij zei: "Ik had geen idee wat er zou gaan gebeuren Ik heb hard gewerkt de afgelopen jaren en weet je, ik ga niet liegen dat ik teleurgesteld was". Hoewel Justin was teleurgesteld want ik weet zeker dat iedereen zou weten dat hij erg dankbaar om genomineerd te worden 2 jaar in een rij. Het is altijd al een droom van Justin's te worden voorgedragen of naar een Grammy te winnen. Justin verliezen van een award als een Grammy moet gewoon hem sterker en beter voor de volgende ronde. Een prijs moet niet blijken te Justin Bieber of iemand die er zijn dat hij goed is of dat hij hard werkt, omdat in zijn familie, vrienden en fans hart is hij goed, hij is een winnaar en hij is heel hard werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding