Waar moet je op letten al je een hamster gaat halen bij een. Fokster?

Ik ga binnenkork een hamstertje uitzoeken bij een fokster!! En wilde weten war ik op moet letten als ik hem ga uitkiezen?? En wat voor een vragen ik allemaal moet stellen?
Ik weet al zeker dat ik een mannetje ga kiezen

Alvast bedankt
Zie fotos voor een beeld van de hamster

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kijk of de hamsters er goed bijzitten. Je kunt vragen hoe je ze moet verzorgen, hoe zij ze verzorgt, en of ze informatie heeft over de gezondheid, afkomst en leeftijden van de ouderdieren. Hoe lang ze het al doet, en de beweegredenen achter dit nestje en deze dekking, en het karakter van de lijn.
De babies moeten actief, schoon en gezond ogen, geen natte oogjes of kontjes. Ze mogen ook niet overdreven schuw zijn of agressief.