Is het mogelijk een lach probleem te hebben?

Een kind die ik ken moet werkelijk om alles lachen en ze lacht niet normaal maar ontiechelijk hard... Bestaat er iets zoals een lach probleem en zo ja... Is er iets aan te doen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, dit is inderdaad mogelijk. Lachen is gezond, maar in zoverre niet.

Het is echter wel onduidelijk om aan de beschrijving van uw verhaal te concluderen wat er precies mis is. Het zou de Kuru-ziekte kunnen zijn (ookwel trilziekte), ook zou hij/zij het Syndroom van Angelman bezit. Maar er zijn (heel) veel meerdere mogelijke verklaring voor.
Het lijkt mij een idee voor hem/haar dit met de huisarts te bespreken, zodat diegene weet wat er precies mis is. De huisarts zal waarschijnlijk ook oplossingen kunnen bieden.