Waar verkopen ze tegenwoordig nog een opstapelbaar bordenrek zoals deze??

En hoe duur zijn deze ongeveer??

Toegevoegd na 4 minuten:
Het lukt me niet om een foto te uploaden dus ik hoop dar je kan helpen aande hand van deze informatie: het is een stapelrek wat je in je keukenkast kan bewaren. Hiermee kun je je borden een beetje organiseren zonder alles op elkaar te moeten stapelen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik weet wat je bedoeld, heel handig. nog te koop hoor, op het net meerdere, oa hier :
http://www.dijkonline.com/warenhuis/product_details.php?item_id=1344