Ik ga binnenkort een Hamster kopen en wil weten of het veilig is om een hamster bij een fokker te kopen

Ik ga een hamster kopen en weet niet of het beter is om er 1 te kopen in een dierenwinkel of bij een fokkerij te kopen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het beste ga je naar een dieren opvang, daar zitten hamsters te wachten op een nieuw baasje en ze kunnen je gelijk wat vertellen over hoe de hamster is, wat hij wel en niet leuk vind enz.
In de link staan nog veel tips over hamsters, goed om te lezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+

Andere antwoorden (1)

Zoals in elke bedrijfs tak zijn bonafide en malafide bedrijven. Dus je kan hier niet echt een eerlijk antwoord op geven.