werkt de afstandsbediening van de koptelefoon van de iPhone ook op een ipod (nano)?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dan moet de frequentie van 't signaal net toevallig 't zelfde zijn... Me dunkt dat ze dat met opzet verschillend houden; anders krijg je natuurlijk problemen als je twee van de apparaten vlak bij elkaar hebt.
Dus de kans dat 't werkt lijkt me erg klein.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die werkt ook op de iPod Nano, of in elke geval de iPod Nano 4 en 5de generatie, als we deze site mogen geloven:
http://store.apple.com/nl/product/MA850?mco=MTM3NjQ3MzQ
Ik denk echter dat de stembediening sowieso niet werkt, aangezien de iPod Nano daar geen ondersteuning voor biedt, maar misschien werken de volumeregelaars en de pauzeknop dan wel.
Morgen zal ik voor de zekerheid even mijn iPod Touch oordopjes (die met afstandbediening) aansluiten op de iPod Nano van een kennis en kijken of het werkt. Ik laat het je weten.