Hoe zet ik nieuwere software op de Point of View Mobii 7 tablet??

Ik heb zo'n tablet heel goedkoop gekocht, alleen staat er Android 2.1 op en zijn probleem: geen App Market
Nu wil ik er het liefst nieuwe software opzetten of ten minste een (oudste) versie van de App Market.
Hoe zet ik dit er, één van de oudste versies van App Market en/of nieuwere Android versie???
Pls help, nu is deze Tablet waardeloos!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Grote kans dat er geen nieuwere versie van Android op kan, dat is het nadeel aan die goedkope tablets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou ja er hoeft niet per se een officiele versie op, mag ook een versie zijn die je erop moet zetten door bijvoorbeeld te rooten.

Antwoorden (1)

Hoeft geen probleem te zijn.
Waarschijnlijk ligt jouw antwoord bij Uberoid.
Dit is een zwaar getweakte android, welke het maximale uit dergelijke tabletjes haalt.
Deze firmware ondersteund meer dan tweehonderd tablets,
de kans is dus aanwezig dat jou tabje daar tussen zit.
Eerst even de zaak goed doorlezen en alle aanwijzingen tot de punt en komma opvolgen.
Volg deze link en wellicht gaat er een wereld voor je open ;-)
http://www.ohwzo.nl/?p=2153
Soms staat er een bepaalt merk er niet tussen, maar dan nog kan het wel werken daar dergelijke tabletjes veelal de zelfde chipset en opbouw hebben.
Maar dat kan je dan het beste daar even vragen, de gebruikers die daar actief zijn loodsen je er wel doorheen.

Succes ;-)