Hoe kan je vriendschapverzoeken uitschakelen, dus dat niemand je meer als vriend kan toevoegen?

Ik wil dat ik alleen iemand een vriendenverzoek kan sturen, dus dat ze mij geen vriendenverzoek kunnen sturen.

Toegevoegd na 34 seconden:
Op facebook natuurlijk

Toegevoegd na 1 minuut:
Op facebook natuurlijk

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
15.4K

Antwoorden (3)

Dit is één van de weinige functies dat men niet uit kan schakelen. De optie om berichten van vreemden te kunnen ontvangen etc kan wel, maar als je facebook hebt aangemaakt ben je ook akkoord gegaan met het feit dat mensen contact met je op kunnen nemen, door middel van een vriendschapsverzoek dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan niet. Maar wat maakt het uit.. Je kunt alle verzoeken afwijzen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Privacy instellingen - contact maken daar kun je aanvinken wie jou een vriendschapsverzoek kan sturen! Kun je ook instellen op vrienden van vrienden of niemand !!