Hoe zou je een gat in een Shirt (met lange mouwen) goed kunnen "gebruiken"?

Er zit een gat in mn shirt en hij is aardig groot waardoor ik hem niet kan maken.
Nu hoorde ik dat je er een ring ofzo in kan doen, en dacht ikzelf eraan om nog een gat te maken en mn oordopjes erdoor te halen, vreemd idee, maar een oplossing.
Wie heeft er nog een idee wat er van te maken??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is mn favo shirt....
dus NEE

Antwoorden (2)

Je zou veel meer gaten in je shirt kunnen maken, in een min of meer regelmatig patroon, of juist volkomen random, en het dan dragen alsof dat zo hoort. Bijvoorbeeld met een shirtje in een compleet andere kleur er onder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt er een lapje stof in een andere kleur of patroon eroverheen naaien.
En dan eventueel op een paar andere plekken op, eventueel in leuke vormpjes.
Ritsuka