Waar vind ik een kledingmaker in Friesland?

In een T-Shirt die ik heel mooi vind zit een gat.
Nu heb ik al eerder gevraagd om het zelf te repareren, maar nu ga ik toch maar ff naar een kledingmaker.
Wie kan mij enkele adressen van kledingmakers geven in Friesland (ik woon in Damwoude, dus dichtbij zou mooi zijn)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een kledingmaker heet een coupeuse. Zoek in google op 'coupeuse' plus de naam van een grotere plaats in de buurt en je vindt ongetwijfeld iemand die jouw shirt kan maken.
11 jaar geleden
Fina's Atelier: De Duiker 2, Sauwerd.
Het Voorpand: De Elzen 60, Feanwalden.
Naaiatelier Agnes: Morra 12, Drachten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Een coupeuse is trouwens iemand die kleding voor je naait, als jij bijvoorbeeld een lastige maat hebt.
Voor reparaties moet je bij een naaiatelier zijn. Die maken bijvoorbeeld ook broekspijpen en rokken korter.
Amadea