Hoe verander je je Ringtone op je iPhone? Wel met de ringtone die je zelf uit kiest

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (3)

Ringtones app aanschaffen. De app geeft vervolgens aan hoe je de ringtone op je iphone geinstalleerd krijgt (kiezen binnen de app op je iphone, dan op je pc of laptop plaatsen en dan via itunes weer terug naar je iphone). Knap onhandig, maar ik heb ze er uiteindelijk wel opgekregen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan ook gratis. Www.audiko.com
Sleep je bestaande nummer naar de tijdbalk. Selecteer de 30 seconde van je beltoon. Opslaan. iTunes gaan. Nieuw bestaand toevoegen. Kies je gemaakte beltoon. En synchroniseren. Klaar b
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Youre Welcome
Hier staat stap voor stap uitgelegd hoe je eigen ringtonen op de iPhone kunt zetten:
http://www.goedkoopiphonekopen.nl/iphone-tips/beltonen-voor-de-iphone-in-13-stappen/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt