Hoe zorg ik ervoor dat spam-betalingen weggaan? (zie omshrijving)

Ik heb een maand geleden een prijsvraag per ongeluk aangedrukt, en nu wordt er elke week 5euro van mijn rekening afgehaald!!!!
Hoe stop ik dit???
Pls help!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

De eerste stap is contact opnemen met het bedrijf dat de bedragen int, met het verzoek hiermee te stoppen. Lukt dat niet, dan kun je via je bank de automatische incasso blokkeren. De meeste banken hebben op hun site een beschrijving hoe dat moet.

Toegevoegd na 4 minuten:
Afhankelijk van het soort incasso, kun je de bedragen soms terug laten boeken.
bamibal