Is beatsbykopen.nl oplichterij of niet?

Is beatsbykopen.nl echt of niet?
Ik bedoel als ik daar bestel en via ideal betaal, krijg ik het dan wel binnen? Kan niet veel over de site vinden en het adres komt ook neer op een bedrijfspand dat verkocht word?
Kan iemand zich hierin verdiepen?

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik weet dat ze goedkoop en waarschijnlijk niet echt zijn, maar zou ik ze wel binnenkrijgen?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik weet genoeg haha dit word m niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had het persoonlijk niet gedaan.
Site klopt van geen kant. Heb ook al even goed op google gezocht en kwam al snel uit bij een facebook pagina van hun maar die is wegens n onbekende oorzaak verwijderd van facebook.
Ze staan bij kassa slecht ingeschreven en bij opgelicht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de informatie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik voel 'm al hangen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop nooit nep beats.
Koop gewoon echte.
Voor meer geld. Heb oook veel betere kwaliteit.

Antwoorden (6)

De site oogt meteen al amateuristisch en het heeft geen thuiswinkel keurmerk. Zou het niet doen als ik jou was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het niet doen.
Je kan bijvoorbeeld naar de MediaMarkt gaan of ze zelf bestellen bij http://www.beatsbydre.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi,
Ook ik heb bij deze maatschappij beats gekocht . Helaas waren deze bij aankomst zo nep als wat . En als je meer info over ze zoekt blijkt het dat ze in een pand zitten wat te koop staat? Ook word er geen gehoor gegeven aan mail of telefonisch contact. Helaas is mijn neppe beats van hun binnen 1.5 week al stuk gegaan. Waardeloze troep en geldverspilling . Leg dan €60 meer neer en ren naar de mediamarkt oid en koop daar een echte met garantie! Hoop je genoeg te hebben geinformeerd .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is inderdaad niet veel over te vinden over deze website. Ik heb echter wel een adres gevonden van het bedrijf dat de website host.
Niet ingeschreven bij Kamer van Koophandel
Ze maken gebruik van een GRATIS email account. 99,99999999% van de echte webshops maken gebruik van accounts die gekoppeld zijn aan hun website. Oplichters werken vrijwel altijd met gratis accounts zoals hotmail of Gmail.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb vorige week uitgebreid antwoord gegeven op dezelfde vraag dus ik hou het kort:
Ja het is oplichterij.
Geen Kvk, neppe Beats, Hotmail adres, het adres bestaat niet en ga maar door.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Scroll maar eens voor de lol naar onderen bij die site, dan zie je "@ powerd by beatsbydrekopen.nl" staan terwijl het powered moet zijn.
Ook zie ik nergens een telefoonnummer staan.
Bij het kopje: Waarom Beatsbykopen.nl zie je meteen dat ze niet echt bekend zijn met het programma Word.
Een hotmail.com adres maken kan een kind zelfs nog, dus daar hebben ze niet eens de moeite voor gedaan.

Niet doen dus!