tom-tom gereset,signaal terug,totaal aantal kilometers bij route weg,hoe krijg ik die terug ?

Tom-tom start,het betreft kilometers rechtsonder aangegeven van route

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Opnieuw route uit laten rekenen. Bij de reset is de sTOMsTOM ergens blijven hangen en weet niet meer waar ie is, en kan zodoende het aantal kilometers niet weergeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook als tom tom opnieuw is ingestelld blijft het totaal kilometers weg,wel is de tijd voor route aanwezig
Helaas kan dit niet bij jouw model.
Met een Tomtom-Start zijn de mogelijkheden erg beperkt. Normaal gesproken kun je bij "route voorbereiden" instellen wat het begin en eindpunt zijn en krijg je het te zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het aantal kilometers van de route werd voor de reset wel aangegeven,bedoel dus de nog af te leggen afstand
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat weet ik dan ook niet, ik heb een Start bij Wehkamp gekocht maar de volgende dag teruggestuurd omdat je bijna niets kan instellen. Ik heb dus geen mogelijkheid om je verder te helpen.
Mijn advies: ruilen voor een classic.