tom-tom kan gps signaal niet ontvangen,wat nu ?

Geeft slechte ontvangst aan,deed het gisteren nog prima,waar ik ook rij-geen signaal

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Bekend probleem bij TomTom, ze hebben er ondertussen ook een aparte pagina voor gemaakt met mogelijke oplossingen. Links en rechts heb ik gelezen dat een reset meestal het beste werkt. Hierdoor treed geen verlies van data op.

Toegevoegd na 3 minuten:
Treedt natuurlijk en geen treed :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt je TomTom resetten door de aan/uit knop in te drukken en vast te houden tot je trommelgeluiden hoort, als dat niet helpt moet je wellicht de GPS-update installeren. Afhankelijk van het type moet je daarvoor het programma TomTomHOME2 of MyTomTom gebruiken, beide gratis te vinden op de TomTom site.