Waarom is mijn ipod zo sloom?

Ik heb een ipod touch 8gb en ik heb nog 2,5gb vrij. Hij is maar een jaartje oud en ik had laatst alle onodige apps weg gehaald dacht dat het daar door kwam maar hij blijft sloom doen. Ook na het herstarten van de ipod. Dus is mijn vraag:waarom hij zo sloom doet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

misschien een tip om alle openstaande apps te verwijderen dat doe je door snel achter elkaar op de thuisknop te drukken. er verschijnt dan onder in beeld een balkje met daarop alle laatst gebruikte apps. door ze even ingedrukt te houden kun je ze daarna allemaal verwijderen. (net zoals je normale apps verwijdert) waarschijnlijk gaat je ipod dan wel iets sneller want al deze apps nemen extra ruimte in beslag en zijn ook een energie-eter voor je batterij. succes!