Je moet in fidme volgens mij gewoon het pasje aanmaken en vervolgens gaat het pasje gewoon naar passbook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat doet ie niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk, op de afbeelding zie je dat fidme op 4 december is geupdate en dat sommige kaarten (bedrijven) worden gepushed naar passbook, maar nog niet allemaal. Het zijn voornamelijk de Franse bedrijven, want fidme is oorsronkelijk Frans, maar later zullen er vast nog wel Nederlandse bedrijven komen, omdat passbook nog nieuw is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weetniet hoe ik een afbeelding moet sturen naar je, maar ga anders maar naar de appstore, dan naar passbook en kijk bij wat er nieuw is geworden bij updates, dan zie je het vanzelf wel :p